01 Φεβρουαρίου, 2010

Αστεράκι


Δεν ξέρω αλήθεια αν είσαι εκεί έξω. Αν το φως σου καθρεπτίζεται στα αστέρια τα βράδια. Αν με βλέπεις ακόμη, αν μου μιλάς. Σε βλέπω στα όνειρα μου και φοβάμαι μη σε χάσω. Ξυπνάω και αναρωτιέμαι τι έγινε για πολλοστή φορά. Τις νύχτες σηκώνω ακόμη το κεφάλι και σε αναζητώ όμως πονάει να σκέφτομαι πως είσαι αλλού. Που αλλού? Με ποιον θα μοιράζομαι όλα αυτά που μοιραζόμουν μαζί σου αν εσύ είσαι αλλού? Κι εγώ εδώ να μιλάω με τα αστέρια.

Αν είσαι αστέρι θα είσαι το πιο λαμπερό του δικού μου ουρανού και αν με βλέπεις θα μου μιλάς και θα με καταλαβαίνεις όπως πάντα.. Αστεράκι μου.. μικρό μου αστεράκι...


Υπάρχει ψηλά ένα αστέρι το πιο λαμπερό τ'ουρανού
Μαζί του μιλάω και παίζω αν θέλω τα βράδια

Αν νιώθω μονάχος το ξέρει κι ανοίγει τις πόρτες του νου
Γλυκά με χαϊδεύει με φως και μου δείχνει σημάδια

Καληνύχτα αστέρι να μου γνέφεις πού πας
να' σαι πάντα ψηλά φωτεινό
κι από κει να με βλέπεις
Καληνύχτα αστέρι να μου γνέφεις πού πας
να' σαι πάντα ψηλά φωτεινό
κι από κει να με βλέπεις

Η μνήμη σαρώνει τη σκέψη κι ο χρόνος που τραβάει το χαλί
Αυτό που επάνω του χρόνια σκυφτός περπατάω

Μα εσύ αστεράκι μου ξέρεις το πώς έχω φτάσει ως εκεί
μια νύχτα του Οκτώβρη το φως μου χαρίζεις και σπάω

Καληνύχτα αστέρι...

2 σχόλια:

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

καπου εκει εξω ειναι ολα τα αστερια...
παντα αναμενα...κι αν καποια σβησαν για μας τωρα θα φωτιζουν σε καποιον αλλο ουρανο...
ομως ειναι εκει εξω...

κι εμεις μαθαινουμε σιγα σιγα να ζουμε με το φως του δικου μας αστεριου...

σε φιλω νεραιδενια!!!

kat. είπε...

"Καληνύχτα αστέρι να μου γνέφεις πού πας"..

πολύ - πολύ όμορφο!
το κάνω και εγώ αυτό συχνά!