15 Δεκεμβρίου, 2008

Wind of change

Πολύ καιρό ήταν παραμελημένο αυτό εδώ το blog. To blog μου, στο ηλεκτρονικό μου σπιτάκι. Αυτό μέχρι που η ανάγκη να γράφω τις σκέψεις μου για να ξεσπάω, έγινε επιτακτική.

Είναι τεράστια ανακούφιση (τουλάχιστον για μένα) να γράφω αυτά που τριγυρίζουν ώρες ατελείωτες στο κεφάλι μου. Έτσι αποφάσισα πως χρειάζεται να κάνω κάτι κ εγώ γι΄αυτό όπως αυτό κάνει για μένα.

Αυτό που βλέπετε είναι το αποτελέσμα μετά από 8 ώρες προσπάθειας. Χαλάλι.. πέρασε ήσυχα η ώρα και τώρα νιώθω ακόμη πιο όμορφα σ΄αυτή τη σελίδα. Κ έχω τεράστια ανάγκη να νιώθω όμορφα, για οποιοδήποτε μικρό ή μεγάλο λόγο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ειναι πολυ σημαντικο να εξομολογεισαι απο τα βαθη της καρδιας σου. και αυτο ειδα απο τα προηγουμενα ποστ. ομορφο το αποτελεσμα με το μπλογκ σου. ελπιζω να σε κανει να χαμογελας..

suncitizen είπε...

Καλό είναι!
Μια χαρα!