17 Οκτωβρίου, 2009

Calling all angels


Πάει καιρός που προσπαθώ να σταματήσω κάθε άσχημη σκέψη. Προσποιούμαι πως λείπεις.Ίσως έχεις πάει μια βόλτα. Ίσως να είσαι με τους φίλους σου. "Όλο εκείνους προτιμάς σου γκρίνιαζα, εγώ πότε θα σε δω?" Τίποτα κακό δεν συνέβη. Απλά δεν είσαι εδώ. Και επιβιώνω έτσι μακριά σου.

Όμως δεν τα καταφέρνω πάντα. Συχνά έρχονται στιγμές, ώρες, ακόμη και μέρες που το μυαλό μου σταματάει. Οι μνήμες στήνουν ένα εφιαλτικό παιχνίδι στο κεφάλι μου και μια αηδιαστική φωνούλα ουρλιάζει πως έφυγες, πως είμαι μόνη μου, πως ο καιρός περνάει και θα ξεχάσω πως ήταν να είσαι εδώ. Αλήθεια πως ήταν να είσαι εδώ? Και τότε αρχίζω να θυμάμαι. Οι αναμνήσεις με συγκλονίζουν, και το κενό στην καρδιά, στην ψυχή και τη ζωή μου μεγαλώνει τόσο που πιστεύω πως θα με καταπιεί. Αν δεν μ' έχει ήδη καταπιεί δηλαδή.

Και μου λείπεις. Μου λείπει κάθε μικρή μικρή λεπτομέρεια της ζωής που ζήσαμε. Μου λείπει η φωνή σου. Θεέ μου πόσο μου λείπει η φωνή σου. Βάζω ένα video για να την ακούσω. Οι ίδιες λέξεις, ξανά και ξανά και ξανά. Το μόνο που έμεινε από τη φωνή σου είναι αυτές οι ίδιες λέξεις. Κι ένα τραγούδι που κόβεται απότομα. Όπως απότομα κόπηκε η ίδια η ζωή σου. Μου λείπει να με φωνάζεις. Φωνάζω μόνη μου στον εαυτό μου για να κοροϊδεύω τις σκέψεις μου...

...Όλα σταμάτησαν εκείνο το ζεστό μεσημέρι του Ιουνίου. Όλα. Ο χρόνος στάθηκε, όπως το ημερολόγιο στο δωμάτιο σου. Μάιος 2008. Μέχρι τότε ζούσαμε όλοι. Μετά εσύ έφυγες και εμείς απλά υπάρχουμε. "Ότι και αν ζω μου φαίνεται φτηνό" που λέει κ το τραγούδι. Ένα τραγούδι που μπορεί ποτέ να μην άκουγες αν ήσουν εδώ όμως πρέπει να ανέχεσαι να το τραγουδάω εγώ. Αν μ' ακούς. Πόσο θα θελα να ξέρω αν μ' ακούς. Το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι μ' αισθάνεσαι. Η αγάπη μου σε φτάνει. Μπορεί να μην έφτανε για να σε κρατήσει εδώ όμως φτάνει για να τη νιώσεις. Μερικές φορές πάλι, θα θελα να σε φτάσω κ εγώ. Όχι πως δεν φοβάμαι, φοβάμαι, αλλά είμαι τόσο σίγουρη πως είναι καλύτερα μαζί σου όπως και αν είναι εκεί, που η σκέψη μου τριβελίζει το μυαλό.

Εδώ φοβάμαι πως δεν μπορώ να τα καταφέρω. Δεν θέλω. Θέλω να γυρίσω πίσω. Θέλω να σε βρω ξανά. Θέλω να ηρεμήσω. Και δεν μπορώ να ηρεμήσω γιατί όλα μοιάζουν τόσο ανελέητα μεγάλα κ εγώ τόσο απελπιστικά μικρή. Και με πνίγει ο κόσμος και με πνίγει μια κουταλιά νερό που θα λεγε και η Εύα και δεν μπορώ να πάρω ανάσα. Και απελπίζομαι μέρα με τη μέρα και πιο συχνά...

...Ξέρω πως τα μισείς τα τραγούδια που βάζω εδώ. Ξέρω πως τη βαριέσαι τη μουσική που ακούω. Όμως μη με παρεξηγείς. Δεν μπορώ να εκφραστώ αλλιώς.

Lenny Kravitz - Calling All Angels

Calling all angels
I need you near to the ground
I miss you dearly
Can you hear me on your cloud?

...

Calling all angels
I need you near to the ground
I have been kneeling
And praying to hear a sound

...

Δεν υπάρχουν σχόλια: