12 Ιουνίου, 2009

Eternal Flame


Πάνε πολλά χρόνια από τότε που το άκουσα. Νομίζω πάνω κάτω 9. Κάπου, κάπως σε μια κασέτα με "Διάφορα". Mου κόλλησε τόσο που αποφάσισα να το παρουσιάσω σαν εργασία στα Αγγλικά, κάτι σαν ιδιότυπο listening.

To άκουγα πολύ, το τραγουδούσα πολύ, πωρωνόμουν και φανταζόμουν μεγάλους έρωτες και επικές αγάπες. Ήμουν 13 και πίστευα ακόμη σε παραμύθια και σε τραγούδια.

Ο αδερφός μου ήταν τότε 9 και κάτι. Ήταν η εποχή που ακόμη τσακωνόμασταν με μίσος, που παίζαμε ανελέητο ξύλο, που η ανακωχή ήταν μια άτυπη συμφωνία μεταξύ μας και οι άλλοι τη μάθαιναν μόνο σε περιπτώσεις απόλυτης ανάγκης. (όταν ο ένας από τους δυο "κινδύνευε" δλδ). Ήταν η εποχή της απόλυτης αθωότητας. Ήταν η εποχή που τα μεγάλα μας ξαδέρφια ήταν κάποιοι από τους μικρούς μας θεούς.

Μια μέρα σε ανύποπτο χρόνο και μάλλον για επίσκεψη, η μεγάλη μας ξαδέρφη ήρθε στο σπίτι. Εκείνη ήταν κάπου στα 20 τότε και έπρεπε με οποιοδήποτε τρόπο να την εντυπωσιάσουμε.

Θυμάμαι τον αδερφό μου πάνω στον καναπέ να φτάνει το στερεοφωνικό και να βάζει την κασέτα. Τον θυμάμαι να της φωνάζει " Έλα να σου βάλω το τραγούδι που αρέσει στη Γιάννα μας!" Εκείνη τον πείραξε, "Αφού θέλεις να το βάλεις αρέσει κ σε σένα!" Δεν θυμάμαι τι της απάντησε. Μπορεί και να μην του άρεσε. Σήμερα δεν θα του άρεσε σίγουρα. Όμως θυμάμαι καθαρά πως ένιωσα. Ένιωσα την αποδοχή του. Ένιωσα την αγάπη του. Ένιωσα τόσο ξεχωριστή. Ένιωσα πόσο ξεχωριστός ήταν εκείνος. Έκτοτε ποτέ δεν ξέχασα εκείνη τη στιγμή.

Τώρα, χρόνια μετά και ένα χρόνο από τότε που έφυγε τα συναισθήματα είναι ακόμη πιο έντονα. Ακούω το τραγούδι που σημάδεψε εκείνη τη στιγμή και προσπαθώ να γυρίσω πίσω. Να γυρίσω σ΄εκείνη τη στιγμή που ήμασταν μαζί. Που ήμουν μ' αυτόν που μ΄αγαπούσε χωρίς όρους και τον αγαπούσα κ εγώ. Με τον αδερφό μου, τον αδερφό μου το πιο σπουδαίο παιδί σε ολόκληρο τον κόσμο.

Eternal Flame, μια φλόγα που θα καίει για πάντα. Που θα μου δίνει δύναμη μέχρι να συναντηθούμε ξανά. Γιατί του το υποσχέθηκα.. γιατί ελπίζω να βρεθώ έστω και για μισή ώρα στον παράδεισο, τουλάχιστον μέχρι ο διάβολος να καταλάβει ότι πέθανα...

Eternal Flame- The Bangels

PS. May you be in Heaven a full half hour before the Devil knows you're dead. (Irish Blessing)

Δεν υπάρχουν σχόλια: