14 Σεπτεμβρίου, 2007

Σκέφτομαι...


"...Τώρα όμως είμαι στενοχωρημένος και δυστυχισμένος. Τι να κάνω?

Δε Θα έχω πια εμπιστοσύνη στους ανΘρώπους, γιατί κάποιος με πρόδωσε.

Θα μισώ όσους βρήκαν κρυμμένους Θησαυρούς, μόνο και μόνο επειδή εγώ δε βρήκα τον δικό μου.

Και θα προσπαθώ να διατηρώ τα λίγα που έχω, γιατί παραείμαι μικρός για ν'αγκαλιάσω τον κόσμο...."


Από τον Αλχημιστή του Coelho.

Είναι τόσο εύκολο να το βάλεις κάτω. Τόσο εύκολο να πληγωθείς και να τα παρατήσεις. Να συμβιβαστείς. Να παραδεχτείς την ήττα σου. Είναι τόσο εύκολο να σκύψεις το κεφάλι και να μην το σηκώσεις ποτέ. Πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα σε πληγώνουν.Καταστάσεις που θα σε κουράζουν και θα σε φοβίζουν κ εκεί είναι που πρέπει να δείξεις όλη σου τη δύναμη. Εξάλλου "όταν θέλεις κάτι πολύ όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να το αποκτήσεις". Ο Coelho το είπε, κάτι παραπάνω θα ξέρει!

4 σχόλια:

Haris είπε...

Και εγώ θέλω να πιστεύω πως η ρήση του ισχύει. Αλλά μόνο με τα όνειρα δεν κάνεις τίποτα...

Dreamgirl είπε...

Σίγουρα το πιο εύκολο είναι να παραιτηθείς, αλλά και το πιο λάθος. Αν σηκώσεις το κεφάλι και αγωνιστεις θα σε βοηθήσει και το σύμπαν, και όλα θα πάνε καλύτερα!
Καληνύχτα!

Starlight είπε...

@haris
Εγώ δεν το πιστεύω.. Αλλά πιστεύω πως αν δεν τα ξεχνάς και παλεύεις γι΄αυτά κάποια στιγμή τα κάνεις πραγματικότητα. Ή τελος πάντων φτάνεις πιο κοντά στην ευτυχία.

@dreamgirl
Αυτό ακριβώς σκέφτομαι κ εγώ! Μια κουβέντα είναι βέβαια!:P
Καληνύχτες!

Haris είπε...

Σωστά. Αν το έχεις στο μυαλό σου όλη μέρα δουλεύοντάς τα, και ενεργείς ώστε να τα πετύχεις, ε δεν μπορεί, θα γίνει.