22 Ιουνίου, 2007

O τέλειος άντρας

Μετά από πρόσκληση της αγαπητής Lifewhispers, θα σας μιλήσω σήμερα για τον πρόστυχο τον έξυπνο τον άντρα το σωστό που λέει κ γνωστό λαικό άσμα.

Κατ' αρχάς να σας πω πως τον ιδανικό άντρα τον έχω ήδη βρει. Εμφανισιακά τουλάχιστον! Οπότε και σας τον παρουσιάζω!

Ιδού!
Τον λένε Gerard Butler και για όσους δεν τον αναγνωρίσατε είναι ο Λεωνίδας από τους 300!Στο σημείο αυτό θα ήθελα να κάνω μια δήλωση! Γκουχ Γκουχ. "Gerard, if you read this, I want you to know, that Ιm in love with you! Please come and meet me! Thank you!"

Αν έχει και το χαρακτήρα του Λεωνίδα ο Gerry τότε θα του έκανα την μέγιστη τιμή να γίνω γυναίκα του ( σε μερικά χρόνια, τώρα δεν προλαβαίνω!).

Τι? Έχω ξεφύγει?? Άντε καλά..

Ας μιλήσουμε σοβαρά λοιπόν. Την άποψη μου για το ιδανικό την έχω ξαναπεί. Ιδανικό είναι αυτό που μας κάνει ευτυχισμένους. Και ευτυχισμένους μπορεί να μας κάνει κάτι ή κάποιος που ποτέ να μην είχαμε φανταστεί πως θα μπορούσε.Έτσι δεν θα σας περιγράψω τον ιδανικό άντρα γιατί μάλλον δεν τον έχω συναντήσει ακόμη, αλλά τα χαρακτηριστικά αυτά που πιστεύω πως θα μ΄έκαναν πολύ ευτυχισμένη αν τα έβρισκα σε κάποιον.


Εμφάνιση

Αν μοιάζει στον Gerry είμαστε μια χαρά αν και γενικά δεν είμαι πολύ απαιτητική με την εμφάνιση. Το βρίσκω ανούσιο. Ασφαλώς και θα προσέξεις ένα ωραίο πρόσωπο και ένα καλοφτιαγμένο σώμα αλλά αυτά από μόνα τους δεν φτάνουν! Εδώ φαντάζομαι ότι μπορώ να αναφέρω πως δεν μου αρέσουν τα σγουρά μαλλιά και έχω αδυναμία στους μελαχροινούς!Κ στα πράσινα μάτια.. Καταραμένες αδυναμίες!

Όλα τα άλλα

Τι θα ήθελα να έχει ο τέλειος άντρας.. Λοιπόν..Εκτός από τα βασικά( να με αγαπάει δηλαδή, να με κοιτάει και να λίωνει)Πρέπει να με κάνει να γελάω.. πολύ!

Να μην είναι σοβαροφανής αλλα σοβαρός μόνο όταν χρειάζεται. Εγώ είμαι πολύ τρελαμένη συνήθως οπότε θα πρέπει να μπορεί να με αντέχει!

Έπειτα πρέπει να είναι αυθόρμητος- όχι πολύ αλλά περισσότερο από εμένα. Όταν ας πούμε εμένα θα μου έρχεται φλασιά να κάνω μπάνιο στα κουφονήσια, να κλείνει εισητήρια κ την ίδια κιόλας μέρα να φεύγουμε!

Πρέπει να είναι έξυπνος αλλά και ταπεινός. Να μην έχει υφάκι δηλαδή.

Να θέλει να με φροντίζει αλλά να καταλαβαίνει πότε δεν θέλω τη βοήθεια κανένός!

Να κάνει τις δουλειές του σπιτιού. Αν όχι με χαρά, τουλάχιστον επειδή θα αναγνωρίζει πως δεν είμαι δούλα.

Να ζηλεύει λίγο.

Να ξέρει τι θέλει και να έχει στόχους στη ζωή του. Όχι απαραίτητα υψηλούς στόχους αλλά να έχει.

Να μην είναι τσιγκούνης.

Και τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό να μπορούμε να επικοινωνούμε!


Αυτά σκέφτηκα αμέσως αμέσως και ξαναδιαβάζοντας τα νομίζω πως μάλλον θέλω πολλά. Κλαψ... ΄


Οcsoulaki, δεν μας λες κ εσύ τι πιστεύεις για τον ιδανικό άντρα??

ΥΓ. O τέλειος άντρας πρέπει να είναι οπωσδήποτε ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ!

6 σχόλια:

ocsoul είπε...

Δε ζητάς πολλά!! :P Εύχομαι να βρεις κάποιον που να έχει αυτά που θέλεις κι ακόμα περισσότερα, γιατί πραγματικά το αξίζεις! :)

ocsoul είπε...

Όσο για τα Κουφονήσια.. Θα έχουμε προλάβει να πάμε μαζί! Βρες κανένα άλλο μέρος για να τον στείλεις να πάρει εισητήρια :P

Ανώνυμος είπε...

Xaxa! Καλημέρα κι ευχαριστώ! Πολύ καλή περιγραφή! αν και νομίζω λοτι λίγοι θα σου έκαναν το χατιρι με τα κουφονησια - λεω εγω τωρα, εμενα δε μου χει τυχει ποτε - ! Η τελευταια ατάκα όμως ειναι ολα τα λεφτα. Ερωτηση: αν ειναι γαβρακι τι γινεται?????Χαμος? ;)

Starlight είπε...

@ocsoul

Thanks dear!Έκλεισε για τα κουφονήσια! Αλλά μην ανησυχείς όλο και κάποιο νησί θα μου κολλήσει μετά!

@lifewhispers

χεχε ούτε κ εγώ πιστεύω πως θα βρεθεί κάποιος αλλά ελπίζω!:P
Όσο για τα γαυράκια, είχα την ατυχία όλοι οι(τελοσπάντων)άντρες της ζωής μου να είναι γάβροι.. Έχω απελπιστεί πια!! Άμα είναι γαύρος θα αλλάξει ομάδα, τέλος!:P

kat. είπε...

λοιπόν.....εγώ βρήκα κάποιον! δεν ξέρω αν είναι ο ιδανικός - καλός φαίνεται πάντως..... το μόνο που μπορώ να πω με βεβαιότητα, είναι πως είναι παναθηναικός ως το κόκκαλο...και εγώ το ίδιο!!!!

λες να προχωρήσω;

Starlight είπε...

@kat.

ΕΕ αφού φαίνεται καλός και είναι και Παναθηναικός το συζητάς?? Εμείς οι παναθηναικοί είμαστε πολύ καλά παιδιά!:P