22 Μαρτίου, 2007

Ad astra per aspera


Μα πες μου εσύ που όλα τα ξέρεις, ποιος είναι ο δρόμος για τα αστέρια;
Μα δεν τα ξέρω όλα.. δεν ξέρω καν πολλά. Δεν ξέρω ποιος είναι ο δρόμος, ξέρω όμως πως είναι δύσκολος.

Όλοι ψάχνουν τα αστέρια τους για να ηρεμήσουν στο φως τους και να χαρούν την ομορφιά τους. Όμως τα αστέρια είναι πολύ ψηλά κ ας νομίζεις πως μπορείς να τα πιάσεις αν απλώσεις το χέρι σου. Γελιέσαι εύκολα, νομίζεις κάθε φορά πως τα έπιασες και πονάς όταν καταλάβεις πως έκανες λάθος. Είναι δύσκολος ο δρόμος, μα δεν πειράζει.. Μέσα από αυτόν θα καταλάβεις την αξία τους όταν τα πιάσεις στ' αλήθεια. Αd astra per aspera.. Στ' αστέρια μέσα από τις δυσκολίες….

Τώρα που σας γράφω αυτές τις γραμμές, είμαι αποφασισμένη να φτάσω στ΄αστέρια μου. Στο δρόμο θα ψάξω για τον εαυτό μου και τη δύναμη μου. Στο ταξίδι αυτό ποιος μπορεί να είναι καλύτερος συνοδοιπόρος από παλιούς αλλά και νέους φίλους;
Καλώς σας βρήκα

6 σχόλια:

ocsoul είπε...

Τα άστρα μπορεί να βρίσκονται κοντύτερα από οτι νομιζεις. Καλώς ήρθες :)

Starlight είπε...

Ευχαριστώ:)

Ανώνυμος είπε...

To ταξίδι για τα αστέρια είναι μακρύ, αλλά αν έχεις καλή παρέα, μπορεί αυτό να είναι και καλύτερο από το να φτάσεις σε αυτά...

Καλως ήρθες στην blogόσφαιρα. This is our place in the world...

:)

Starlight είπε...

Ίσως και να έχεις δίκιο και να είναι καλύτερο τελικά το ταξίδι..

Καλώς σας βρήκα και πάλι!

Ανώνυμος είπε...

Τελείωσε.. το ταξίδι.. τελείωσε.. Αποσβολωμένος διαβάζω κοντά δυο ώρες τις σκέψεις σου.. μου είναι πολύ δύσκολο να αρθρώσω το οτιδήποτε μετά από αυτή την καταιγίδα.. Σ'ευχαριστώ!

Starlight είπε...

Είναι μακράν τα καλύτερα λόγια που έχω ακούσει γι αυτό το blog... Εγώ σ ευχαριστώ που πέρασες και αφιέρωσες λίγο από το χρόνο σου για να διαβάσεις τις σκέψεις μου..