01 Δεκεμβρίου, 2007

Πόσο μου λείπεις



Πόσο μου λείπεις-Τάνια Κικίδη-Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Έχω τόσα βράδια να σε δώ
και περιμένω
μέσα μου ένα άλογο τυφλό
αγριεμένο

μη καπνίζεις τόσο σ'αγαπώ
και να προσέχεις

μη σε πάρει σύννεφο λευκό
και να μη τρέχεις.

Πόσο μου λείπεις πόσο μου λείπεις.......

Ένα τηλεφώνημα προχτές
μη μου αλλάξεις
πάγωσε στα χείλια ο καφές
μη με ξεχάσεις

μια φωτογραφία δυο διπλά
και στην υγειά σου
δυο τσιγάρα όπως μια φορά
κι όλα δικά σου.

Πέρασαν δυο μήνες σε ζητώ
και με πονάω
κόλλησαν οι δείχτες στο κενό
μα πού να πάω...



Για πρώτη φορά μετά από καιρό αυτό το τραγούδι με αγγίζει όχι γιατί πάει σε κάποιον συγκεκριμένο αλλά σε όλους και σε κανέναν..

Το αφιερώνω λοιπόν...

....σ' αυτούς που κάποιος τους λείπει γιατί είναι μακριά ή γιατί είναι κοντά αλλά δεν είναι δίπλα τους...

...σ΄αυτούς που δάκρυα γέμισαν τα μάτια τους αφού ότι ονειρεύτηκαν απόψε μοιάζει μακρινό...

...μα πιο πολύ  σ΄αυτούς που απόψε είναι ή νιώθουν μόνοι...


Μη καπνίζεις τόσο σ'αγαπώ και να προσέχεις......

Μακάρι να μην ξεχάσουμε αυτούς που αγαπάμε, μακάρι να μην μας ξεχάσουν κι αυτοί. Μακάρι να μην ξεχάσουμε τα όνειρα μας...

Καληνύχτα...

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Μακάρι να μην ξεχάσουμε αυτούς που αγαπάμε"...

Χα...

Μακάρι να μην ξεχάσουμε και να αγαπάμε.

Ανώνυμος είπε...

(that was me, and for some weird reason I'm now nam3l3ss στα ελληνικά :p

nam3l3ss)

Άκης είπε...

Αχ τι μου έκανες τώρα...Τα λέει όλα το τραγούδι.Δέν νομίζω να χρειάζεται να συμπληρώσω κάτι άλλο...

kat. είπε...

και εμένα μου λείπουν πολλά..!
δεν το κάνω όμως θέμα!
αν το κάνω θα χαθώ..

Starlight είπε...

@nam3l3ss
Πόσο δίκιο έχεις..

@akis
Ελπίζω να μην σε μελαγχόλησε.. πολύ!

@kat.

Όταν σου λείπουν πολλά δεν πειράζει.. Τι γίνεται όμως όταν σου λείπουν πολλοί??

kat. είπε...

τότε τα πράγματα είναι χειρότερα!