30 Οκτωβρίου, 2007

Άνθρωποι Μόνοι


Θα τους δεις να κλαίνε κρυφά
είναι άνθρωποι μόνοι
θα σου πουν πως είναι καλά
μα είναι άνθρωποι μόνοι

Συχνά, θα βρίσκουν χαρά
μόνο στη δουλειά τους
θα αγαπούν πολύ τα παιδιά,
δεν θα ‘ χουν δικά τους

Μην τους μοιάσω πόσο φοβόμουν
να σ’ είχα για πάντα ευχόμουν
Κι εγώ…κι εγώ που μπορεί να είχα σχεδιάσει αλλιώς τη ζωή
τώρα κι εγώ τον κόσμο μου εδώ με μόνους ανθρώπους τον φτιάχνω και ζω

Προτιμούν να μένουν μισοί να μη δοκιμάζουν
πως θα ήταν απ’ την αρχή το εγώ να μοιράζουν
κρατούν μια θέση κρυφή για τον άνθρωπό τους
για όποιον έφυγε μακριά και ζει στο όνειρό τους

Μην τους μοιάσω πόσο φοβόμουν

να σ’ είχα για πάντα ευχόμουν
Κι εγώ…κι εγώ που μπορεί να είχα σχεδιάσει αλλιώς τη ζωή
τώρα κι εγώ τον κόσμο μου εδώ με μόνους ανθρώπους τον φτιάχνω και ζω

Άνθρωποι μόνοι-Monitor

4 σχόλια:

xristina είπε...

Δε θα μείνεις μόνη σου ...κ αυτό γιατί πάντα θα έχεις ανθρώπους που σε νοιάζονται κ σε αγαπούν..τι μοναχικοί κ αυτοί ή όχι σημασία έχει που θα περνάς καλά!! Ετσι δεν είναι?

kat. είπε...

α πα πα!
πάντα υπάρχει κάποιος για σένα εκεί έξω!
μακριά ή κοντά.. σύντομα ή αργά, σίγουρα κάποια στιγμή θα εμφανιστεί..

Νίνα είπε...

μοναξια μου ολα...μοναξια μου τιποτα
μην μ'αφηνεις τωρα...που ειναι ολα πιο δυσκολα...!!!

Αρα κατι καλο προσφερει κι η μοναξια..μαζευεις δυναμεις για να ξανααντιμετωπισεις τον κοσμο..!

Starlight είπε...

@xristina
Μακάρι.. αν κ καμιά φορά το φοβάμαι να πω την αλήθεια..

@kat.
Υπάρχουν πολλοί για μένα εκεί έξω. Που με νοιάζονται.. αλλά καμιά φορά νιώθεις μόνος και ανάμεσα σε άλλους.. δυστυχώς..

@νινα

Σε κάτι τέτοιο ελπίζω κι εγώ!