19 Αυγούστου, 2007

Δύσκολοι αποχωρισμοί...Η ζωή μου (Μέρος ΙΙ)


"Όλη η ζωή μου καλώς ήρθες και αντίο" Όμορφος στίχος τώρα τον ξέρω και το κακό είναι πως ακόμη με εκφράζει.


Πραγματικά τις μισώ τις αποστάσεις και τους αποχωρισμούς και τα αντίο. Και τα μισώ, γιατί σε αναγκάζουν να δεχτείς πως πρέπει να μείνεις μακριά από τους αγαπημένους σου.Γαμώ τις ευαισθησίες μου...


Πρίν λίγες μέρες κατέβηκα Κρήτη στην οικογένεια μου. Ήταν μόνο για τέσσερις μέρες ( μόνο τόση άδεια είχα) και έπρεπε σε τόσο λίγο να τους χορτάσω όλους. Και δεν πρόλαβα.. Είδα τους γονείς μου και τους παππούδες μου και τον αδερφό μου- που ευτυχώς κουβάλησα μαζί μου κ δεν είμαι μόνη μου(θα σας μιλήσω άλλη φορά γι΄αυτόν). Δεν τους χόρτασα αλλά τους είχα δει και πριν λίγο καιρό και θα τους ξαναδώ πάλι σύντομα. Είδα όμως μετά από μήνες ολόκληρους την πιο παλιά μου κολλητή και τον κολλήτο μου που κόντευα να ξεχάσω πως υπήρχαν. Πόσο μου είχαν λείψει...


Η Μ. είναι η πιο παλία μου φίλη. Γνωριζόμαστε 9 χρόνια, από τότε που ήμουν 12 δηλαδή και κλαψούριζα όλη μέρα πως δεν θα κάνω ποτέ φίλους (δύσκολο παιδί από μικρό).Στην αρχή τσακωνόμασταν όλη την ώρα με μαλλιοτραβήγματα και ξύλο. Μετά τα βρισκάμε και σουλουπώναμε η μια την άλλη. Όλα αυτά την πρώτη χρονία γιατί μετά δεν τσακωθήκαμε ποτέ ξανά. Στα 6 κοινά μας σχολικά χρόνια, πέρναγα μαζί της τουλάχιστον 10 ώρες κάθε μέρα σε σχολεία φροντιστήρια και βόλτες.


Τον Ν. τον γνώρισα αρκετά αργότερα, όταν ήμουν δευτέρα λυκείου. Κάναμε πολύ παρέα από την αρχή και έμαθα από αυτόν όλα τα αγορίστικα μυστικά. Βγαίναμε μαζί καθε σάββατο και γελάγαμε πάντα πολύ. Με βοηθούσε και με στήριζε πάντα και κάποτε συμφωνήσαμε πως θα μου φτιάξει ένα σπίτι με μεγάλη πόρτα.


Και τους δύο είχα να τους δω πολύ καιρό. Είχα ξεχάσει πόσο καλά νιώθω όταν μιλάω μαζί τους και πόσο μπορούν να με καταλάβουν. Θυμήθηκα τις παλίες μας μαραθώνιες συζητήσεις και τους προβληματισμούς που μοιραζόμασταν. Πραγματικά, σαν να μην είχε περάσει ούτε μια μέρα.


Το πόσο λυπήθηκα όταν τους αποχαιρετούσα δεν λέγεται. Ήθελα να τους αγκαλιάσω και να μην τους αφήνω με τίποτα. Πραγματικά μισώ τις στιγμές του αποχωρισμού. Και το χειρότερο? Όλοι μου οι αγαπημένοι φίλοι είναι διασκορπισμένοι ανα την Ελλάδα. Νησιά, κεντρική Ελλάδα, βόρεια Ελλάδα όπου θες.. Ευτυχώς πολλοί από αυτούς θα γυρίσουν σύντομα. Τους υπόλοιπους τους έχω προσκαλέσει για βόλτα μόλις μπορέσουν!


Καλά να περνάτε καλοί μου! Όπου και να είστε! Σας αγαπάω και μου λείπετε πολύ..




6 σχόλια:

Blonde είπε...

Όλοι είχαμε μια φίλη Μ. που μαλλιοτραβιώμασταν. Τί μου θύμισες τώρα. Καταλαβαίνω απόλυτα πως νοιώθεις όταν τους μιλάς, πίστεψέ με και εμένα μου λείπουν δικοί μου άνθρωποι. Εγώ δεν ξέρω αν τους λείπω. Σου εύχομαι να τους ξαναδείς σύντομα και αν γινόταν να μη τους ξαναχάσεις ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

Ξέρεις κάτι;
Είναι πολύ καλύτερο που έχεις διατηρήσει αυτή την όχι και τόσο κολλητή, όχι και τόσο καθημερινή επαφή με αυτούς τους ανθρώπους.

Trust me, τις περισσότερες φορές η καθημερινή τριβή (όσο και αν κάποια στιγμή μετατρέπεται σε γλυκιά ρουτίνα) οδηγεί πολλές φορές σε οριστικούς (ή σχεδόν οριστικούς) αποχωρισμούς.

Μακάρι με όλους τους φίλους που χάθηκα να λέγαμε που και που ένα γεια. Αλλά από την άλλη έτσι είμαι εγώ: ή του ύψους ή του βάθους. Και τα δύο έχουν τα υπέρ και τα κατά τους.

Χαίρομαι που είσαι καλά.

aggelika είπε...

Φαίνεται ότι τους αγαπάς πολύ τους φίλους σου! Να τους προσέχεις. Είσαι τυχερή και μόνο που τους έχεις. Κι ας μην είσαστε κοντα. Ξέρεις όμως ότι αυτοί θα είναι για πάντα κοντα σου. Όσα ζήσατε μαζί δεν θα τα σβήσει καμια απόσταση! Είναι άνθρωποι που δεν έτυχε στη ζωή τους να κάνουν τόσο καλούς φίλους! Πραγματικά σε ζηλεύω!!

Ανώνυμος είπε...

έχεις μεγάλη αγάπη για τους φίλους σου, πρέπει να είσαι πολύ καλόψυχο ,ε;

οι αποχωρισμοί, έλεγε κάποιος, είναι σαν μικροί θάνατοι...

ocsoul είπε...

:)

Starlight είπε...

@lianne

Φαντάζομαι πως όλοι τα κάναμε αυτά μικροί!
Σίγουρα λείπεις κ εσύ στους φίλους σου πάντως.Σ ευχαριστώ για την ευχή κ εύχομαι να δείς κ εσύ σύντομα τους δικούς σου ανθρώπους!

@nam3l3ss

Μπορεί κ να έχεις δίκιο κ αν ήμασταν μαζί να μην είμασταν τόσο αγαπημένοι. Παρόλα αυτά εγώ σκέφτομαι πως θα είμασταν ακόμη καλά κ μου λείπουν λιγάκι..

@aggelika

Ευχαριστώ για τα καλά λόγια!Όντως τους αγαπάω πολύ κ νιώθω πολύ τυχερή που τους έχω, έστω καν είναι μακριά!

@αργυρένια

Καλόψυχο δεν ξέρω αλλά τους αγαπάω:P Δεν είχει κ πολύ άδικο αυτός που το είπε αυτό.. αν κ με τους αποχωρισμούς το καλό είναι πως ξέρεις πως αυτοί που αποχωρίζεσαι είναι κάπου κ είναι καλά!

@ocsoul
:P