08 Μαΐου, 2007

Η ζωή με άλλο μάτι!

Ένα ακόμη βράδυ που περνώ με τις ίδιες ανησυχίες, τους ίδιους φόβους, ακριβώς τα ίδια συναισθήματα( λύπη και απoγοήτευση).

Όλη μου αυτή η στάση μ΄έχει κουράσει. Εντάξει δεν ήμουν ποτέ αυτό που λέμε η χαρά της ζωής αλλά τώρα το έχω παρακάνει. Κι όλα αυτά γιατί? Για μια απογοήτευση? Για μια χαμένη αγάπη? Στην τελίκη δεν είναι παρά μια πτώση.. Κ όχι πτώση κανονική... πτώση από το ποδήλατο της ζωής στα χαλίκια. Υπάρχουν πολύ χειρότερες πτώσεις, πτώση από τον τέταρτο, πτώση από τη μηχανή ενώ τρέχεις με διακόσια... Εντάξει δεν είναι το δυνατό μου σημείο οι αλληγορίες... Αυτό που θέλω όμως να πω είναι πως στην ουσία δεν μου συμβαίνει τπτ σοβαρό. Δόξα το Θεό είμαι υγιής, κ εγώ κ όλοι μου οι αγαπημένοι. Έχω σπίτι , φαγητό(παραπάνω απ όσο πρέπει), φίλους, σπουδάζω αυτό που μου αρέσει. Ότι δηλαδή είναι όνειρο άπιαστο για εκατομμύρια ανθρώπους. Κ εγώ ακόμη γκρινιάζω.Δεν λέω, πονάει.. αλλά ποτέ δεν πρέπει να ξεχνάμε όλα εκείνα με τα οποία είμαστε ευλογημένοι.. έτσι έστω για να παίρνουμε δύναμη!
Σας παραθέτω λιγάκι επεξεργασμένο το πιο όμορφο e mail που έχω λάβει ποτέ γιατί αν δεις τον κόσμο από αυτή την οπτική, όλα είναι πολύ διαφορετικά...


Σκέψου το!


Εάν αυτό το πρωινό ξύπνησες υγιής, είσαι πιο χαρούμενος από 1.000.000 ανθρώπους που δεν θα επιζήσουνε μέχρι την άλλη εβδομάδα






Εάν δεν έζησες πόλεμο










Την μοναξιά ενός κελιού, την αγωνία του βασανιστηρίου











ή την πείνα




Είσαι πιο χαρούμενος από 500.000.000 ανθρώπους αυτού του κόσμου .




Εάν μπορείς να μπεις σε μία εκκλησία χωρίς τον φόβο της φυλάκισης ή του θανάτου, είσαι πιο ευτυχισμένος από 3 δισεκατομμύρια ανθρώπους του πλανήτη







Εάν υπάρχει φαγητό στο ψυγείο σου







Εάν έχεις παπούτσια και ρούχα









Εάν έχεις κρεβάτι και στέγη




Είσαι πλουσιότερος από το 75% των ανθρώπων του πλανήτη


Εάν έχεις τραπεζικό λογαριασμό,χρήματα στο πορτοφόλι σου και μερικά νομίσματα στον κουμπαρά σου



Ανήκεις στο 8% των ανθρώπων του πλανήτη που ζουν καλά!




Πως να μην με πιάνει κρίση αισιοδοξίας μετά από όλα αυτά λοιπόν? Αν κ είναι σίγουρο πως πολύ σύντομα θα ξαναβάλω τα κλάμματα κ θα χτυπίεμαι σαν να αντιμετωπίζω πτώση από τον τέταρτο, δεν μπορώ να μην μοιράστω μαζί σας τις πιο ωραίες συμβούλες..




Δούλεψε σαν να μην χρειάζεσαι λεφτά!

Αγάπα σα να μη σε πλήγωσε κανείς!

Χόρεψε σα να μη σε βλέπει κανείς!

Τραγούδα σα να μη σ΄ακούει κανείς!

Ζήσε σα να ήταν η γη ένας παράδεισος!!!






Αισιόδοξες επιλογές:

4 σχόλια:

Nam3l3ss είπε...

Πέφτουμε απλά και μόνο για να μάθουμε να σηκωνόμαστε ξανά...

;)

Πολύ ωραίο τo email.

Και μην ανησυχείς... όλοι οι normal άνθρωποι έχουν τέτοιες μέρες που αναφέρεις. Αυτή δηλαδή η φάση που περνάς ώρες-ώρες δε σε κάνει λιγότερο δυνατη, αλλά περισσότερο άνθρωπο.

Ανώνυμος είπε...

Όμορφο, μου το είχε γράψει ο αδερφός μου πριν από πέντε χρόνια στην κάρτα γενεθλίων μου και είχα συγκινηθεί.

Δες τη ζωή με άλλο μάτι λοιπόν, δες πώς σου κλείνει ναζιάρικα κι εκείνη το δικό της.

Δεν σταματήσανε οι μανάδες να κάνουν γιους και κόρες, έχεις μπροστά σου εξερεύνηση.

Όλα καλά είναι όταν καλά τα βλέπουμε.

Άνοιξη, άνοιξε το μυαλό σου, βγες από το παρελθόν.

ocsoul είπε...

έκανες αισιόδοξο post?? Θα αρχίσω να ανησυχώ :P Είναι όμορφο όμως :)

Starlight είπε...

@nameless

Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά λόγια! Ελπίζω όντως να βγώ περισσότερο άνθρωπος από αυτό κ όχι περισσότερο μίζερη.

@αργυρένια
Σ ευχαριστώ κ εσένα πολύ αργυρένια μου!Που θα πάει θα τη νιώσω την Άνοιξη!

@ocsoul

Κι όμως έκανα!(Κρίση ήταν :P) Ευχαριστώ καλό μου!